Tiedote ylläpidolta:

Elektroniikkafoorumi sulkeutuu tietoturva ongelmien takia.
Käyttäjien tietoja (yv:t, sähköpostiosoite ja salasanan hash) on saattanut vuotaa vääriin käsiin.

Foorumi on asettettu vain luku tilaan. Vanhoja keskusteluja voi lukea palvelinsopimuksen päättymiseen asti.
Tietokannasta on poistettu kaikki salasanat, sähköpostiosoitteet ja yksityisviestit.

Jos haluat saada omat yksityisviestisi, lähetä sähköpostia yllapito@elektroniikkafoorumi.com
samasta sähköpostista mikä oli foorumin tiedoissa niin voin kaivella niitä varmuuskopioista.

Mielenkiintoni foorumin ylläpitoon on viime vuosina ollut vähäistä jo muutenkin joten tähän on hyvä lopettaa.
Kiitokset kaikille käyttäjilla ja pahoittelut mahdollisista ongelmista.

Päivitys: Näyttäisi siltä että mahdollinen vuoto koski vanhaa phpBB2 tietokantaa,
joten helmikuuta 2012 uudemmat tiedot pitäisi olla turvassa.

-Lahha
yllapito@elektroniikkafoorumi.com

Skooppi Kiinasta

Keskusktelua mittalaitteista, testaamisesta, vianetsinnästä ja työtekniikoista

Valvoja: Moderaattorit

Kokelas
Kokelas
ViestiLähetetty: Su Tammi 23, 2011 17:20
Ostimpa tuommoisen Hantekin DSO-8060:n Ebaysta ja tuli kiinanmaalta sujuvasti. Ensikokemalta vehje vaikutti sangen hyvältä ja kattoi myös signaaligenistarpeen. Akku kestää kuutisen tuntia ja käytettävyyskin ihan kohdallaan. Toki viimeistely ja haju on kiinamuovinen, mutta mitäpä viidesosalla Flukesta voi odottaa.. :)

Noh, ei mennyt kovin kauaa kun vehjes tilttasi eikä enää käynnisty, jää vain startup screeniin jumiin. Olin yhteyksissä Hantekkiin ja netin kautta löytyi myös Pascal, joka myy Ranskassa mm. Hantekkia (http://elec3i.com/). Selvisi että ko. vika on yleinen tyyppivika ja roju pitäisi lähettää takaisin Kiinaan korjattavaksi. Pascal ystävällisesti lupautui korjaamaan skoopin vaikkei ole häneltä ostettukaan, säästyy rahdeissa ja tulliepäselvyyksissä rahaa ja paljon aikaa. Mainiota palvelua, suosittelen lämpimästi. :)

EDIT: Niin lisäyksenä että vaikka menee vähän jo mainokseksi, toiminta oli mielestäni niin mainiota että rekisteröidyin tänne. :) Sehän noissa kiinarojuissa on riskinä että palautukset Kiinaan voi olla todella hankalia.

Uusi jäsen
Uusi jäsen
ViestiLähetetty: La Maalis 26, 2011 11:09
Juska kirjoitti:Ostimpa tuommoisen Hantekin DSO-8060:n Ebaysta ja tuli kiinanmaalta sujuvasti. Ensikokemalta vehje vaikutti sangen hyvältä ja kattoi myös signaaligenistarpeen. Akku kestää kuutisen tuntia ja käytettävyyskin ihan kohdallaan. Toki viimeistely ja haju on kiinamuovinen, mutta mitäpä viidesosalla Flukesta voi odottaa.. :)

Noh, ei mennyt kovin kauaa kun vehjes tilttasi eikä enää käynnisty, jää vain startup screeniin jumiin. Olin yhteyksissä Hantekkiin ja netin kautta löytyi myös Pascal, joka myy Ranskassa mm. Hantekkia (http://elec3i.com/). Selvisi että ko. vika on yleinen tyyppivika ja roju pitäisi lähettää takaisin Kiinaan korjattavaksi. Pascal ystävällisesti lupautui korjaamaan skoopin vaikkei ole häneltä ostettukaan, säästyy rahdeissa ja tulliepäselvyyksissä rahaa ja paljon aikaa. Mainiota palvelua, suosittelen lämpimästi. :)

EDIT: Niin lisäyksenä että vaikka menee vähän jo mainokseksi, toiminta oli mielestäni niin mainiota että rekisteröidyin tänne. :) Sehän noissa kiinarojuissa on riskinä että palautukset Kiinaan voi olla todella hankalia.

Jos tämä olisi tapahtunut nyt, olisi ongelma saattanut ratketa Suomessa.
Mutta hyvä että Pascal, joka on ihan mukava, auttoi.

Tosin pääsääntöisesti en tee takuukorjauksia kuin minun kautta ostetuille mutta joskus satunnaisissa tapauksissa voi vähän neuvotella.

Tehtaan kanssa sovittuna teen takuuhuoltoja myymiini Hantek oskilloskooppeihin. Tosin ne skoopit joita tällä hetkellä olen kelpuuttanut myyntiini (DSO5000B sarja) eivät oikeastaan ole Hantekkeja vaikka niissä onkin nimi. Ne ovat sisäisesti kokonaan Tekwayn. (se onkin ainoa Hantek skooppisarja joka tulee Tekwaylta). Ja jokainen skooppi joka minun käsistä lähtee on Suomessa laatutestattu niin että ainakaan ihan ns "uusvikoja" ei ole. Ja tietenkin annan niille tehdastakuun lisäksi omankin takuun joksikin aikaa.

Hantek on siitä mukava Kiinalainen firma että heillä on ihan asiallinen palvelu myös näissä "jälkipeli" asioissa toisin kuin useilla muilla.

Minulla on suora yhteys Hantekille ja voin myös avustaa ja neuvoa tehdaspalautuksissa tarvittaessa ihan näin harrastajaystävällisenä "palveluna" sikäli kun voin ja aika riittää ja suhteutettuna myös asian laatuun.

minuun saa yhteyden YV:llä tai suoraan
mittalaitteita miukumauku gmail piste com

Paluu Työtekniikat, työvälineet, mittalaitteet ja testaus