Tiedote ylläpidolta:
Elektroniikkafoorumi sulkeutuu tietoturva ongelmien takia.
Käyttäjien tietoja (yv:t, sähköpostiosoite ja salasanan hash) on saattanut vuotaa vääriin käsiin.
Foorumi on asettettu vain luku tilaan. Vanhoja keskusteluja voi lukea palvelinsopimuksen päättymiseen asti.
Tietokannasta on poistettu kaikki salasanat, sähköpostiosoitteet ja yksityisviestit.
Jos haluat saada omat yksityisviestisi, lähetä sähköpostia yllapito@elektroniikkafoorumi.com
samasta sähköpostista mikä oli foorumin tiedoissa niin voin kaivella niitä varmuuskopioista.
Mielenkiintoni foorumin ylläpitoon on viime vuosina ollut vähäistä jo muutenkin joten tähän on hyvä lopettaa.
Kiitokset kaikille käyttäjilla ja pahoittelut mahdollisista ongelmista.
Päivitys: Näyttäisi siltä että mahdollinen vuoto koski vanhaa phpBB2 tietokantaa,
joten helmikuuta 2012 uudemmat tiedot pitäisi olla turvassa.
-Lahha
yllapito@elektroniikkafoorumi.com
Turbotimer
Valvoja: Moderaattorit
3 viestiä
• Sivu 1/1
Tahtoo turbotimerin. Elikk?s pit?is saada vahaan "savikanteen" = dieseliin ajastin joka j?tt?? avaimenk??nn?n j?lkeen koneen k?ym??n pariksi minuutiksi. Joo onhan noita h?rp?kkeit? joissa on kaikkia hienouksia mutta en tarvi niit?. L?ytyisk? valmista ajastinta tai rakennussarjaa jostain, jossa ei olis kuin p??lle/pois ja potikka ajan s??t??n?
Ei savua ilman kokeilua...
|
|
Tossa toimis varmaankin vaan kun yhdist?s fetin, s??t?vastuksen, konkan ja releen
![]() Releen kytkee niin ett? ohittaa virtalukosta v?ltt?m?tt?m?t k?ynniss?pysymisen piuhat. Sitten toisesta johdosta ottaa konkan t?yteen virtaa ja purkaa sit? s??t?vastuksen kautta. Ja t?m? paketti fettiin joka ohjaa tuota relett?. Tuolla systeemill? tein joskus Corollaan pimppisvaloja ![]() |
|
|
|
3 viestiä
• Sivu 1/1
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa