Tiedote ylläpidolta:

Elektroniikkafoorumi sulkeutuu tietoturva ongelmien takia.
Käyttäjien tietoja (yv:t, sähköpostiosoite ja salasanan hash) on saattanut vuotaa vääriin käsiin.

Foorumi on asettettu vain luku tilaan. Vanhoja keskusteluja voi lukea palvelinsopimuksen päättymiseen asti.
Tietokannasta on poistettu kaikki salasanat, sähköpostiosoitteet ja yksityisviestit.

Jos haluat saada omat yksityisviestisi, lähetä sähköpostia yllapito@elektroniikkafoorumi.com
samasta sähköpostista mikä oli foorumin tiedoissa niin voin kaivella niitä varmuuskopioista.

Mielenkiintoni foorumin ylläpitoon on viime vuosina ollut vähäistä jo muutenkin joten tähän on hyvä lopettaa.
Kiitokset kaikille käyttäjilla ja pahoittelut mahdollisista ongelmista.

Päivitys: Näyttäisi siltä että mahdollinen vuoto koski vanhaa phpBB2 tietokantaa,
joten helmikuuta 2012 uudemmat tiedot pitäisi olla turvassa.

-Lahha
yllapito@elektroniikkafoorumi.com

LED valot

Täällä aloittelijat voivat kysyä apua elektroniikkaan liittyviin ongelmiin.

Valvoja: Moderaattorit

Kokelas
Kokelas
ViestiLähetetty: Ma Helmi 29, 2016 3:19
Hei! Olen aika tuore tällä foorumilla ja jattelin hieman kysyä LED valoista. Mikä mahtaisi olla paras LED valo valinta kylpyhuoneeseen ja viherhuoneesseen?
Kokelas
Kokelas
ViestiLähetetty: Ma Helmi 29, 2016 11:05
Olen jo jonkun verran surffaillut netissä ja katsellut hieman vaihtoehtoja mutta jos jollain on kokemuksia esim. LED nauhoista niin kiitän jos jaatte hieman nisstä tietoa.

Vanhempi jäsen
Vanhempi jäsen
ViestiLähetetty: Ma Helmi 29, 2016 13:04
Taitaa aihealueen laajuus ja päivittymisvauhti olla nykyään sitä luokkaa, että tuskin kukaan pystyy sanomaan mikä on paras. Lisäksi toteutukseen vaikuttaa hyvinkin paljon tekijän osaamiset ja pätevyydet, jos niissä on puutteita, pitää pysyä valmiina myytävissä ratkaisuissa.
Kokelas
Kokelas
ViestiLähetetty: Ti Maalis 01, 2016 3:21
Olen katsellut tältä sivustolta muutamia tuotteita ja ne ovat suht halpoja. https://ledsale.fi/

Jäsen
Jäsen
ViestiLähetetty: Ti Maalis 01, 2016 11:48
Itse olen ostanut Ebaysta noita LED nauhoja ja ihan toimivia ovat olleet. Niissä on säästelty kuparissa ja nauhan liimassa, mutta halpoja ovat. http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... 5573.m1684
Kokelas
Kokelas
ViestiLähetetty: Pe Maalis 04, 2016 3:09
Nyt hommattiin led nauhat ja valot tuota kautta ja näppärästi tuli perille ja odotetaan että asennetaan ne vielä paikoilleen niin päästään nauttimaan tunnelma valoista.
Kokelas
Kokelas
ViestiLähetetty: Ke Maalis 09, 2016 4:11
Hei! Olisin vielä kysynyt hieman vinkkeja makuuhuoneen valaistukseen. Valot tulisivat vaatekaapin liukuovien yläpuolelle. Jos on jotain hyviä ideoita niin otan niitä mielellään vastaan.
Moderaattori
Moderaattori
ViestiLähetetty: Ke Maalis 09, 2016 15:44
Suosittelen vierailemaan http://adlux.fi/

Katsele referenssikuvia asuntomessuilta niin voi poikia ideoita, ja kauppiaan kommenteissa on paljon hyviä huomioita.
Myös verkkokauppa jossa tuotteet ymmärtääkseni laadukkaita, mutta vastaaviakin löytyy.
Kiinnitä huomiota myös epäsuorasti toteutettuihin ratkaisuihin ja vaaleisiin pintoihin.

Ps. Muista sitten että paljon mainostettu päivänvalo VOI JA SAA olla makuasioita.
Itse suosin vaaleampaa valaistusta mutta ihan en joka paikassa.

Pyrin toteuttamaan valaistuksen niin että siinä on joko säätö, tai kaksi erilaista valaistusta.
Toinen himmeämpi ja kodikkaampi, toinen jolla oikeasti sitten näkee esim siivotessa.
Nykyään löytyy led nauhaakin jossa valon voi säätää portaattomasti lämmin tai kylmä.

Viherhuoneeseen ymmärtääkseni pitää olla puna sini spetkriä kasveille, ja toinen joka sitten valaisee kun siellä on itse. Ei ole kokemusta mistä kasvit tykkää kun minun peukalot on aina mustat eikä vihreät. :lol:
Kokelas
Kokelas
ViestiLähetetty: Pe Maalis 11, 2016 3:49
Tottakai olemme käyneet paljon katselemassa eri paikoista ja juuri tuosta linkistä jonka aikaisemmin jaoin niin sieltä löytyy aika mukavia vaihtoehtoja. Tämän keskustelun tarkoitus oli kerätä neuvoja ja ennen kaikkea vinkkejä. Laitan lisää tietoa mitä löydän jos jotku muut ovat kiinnostuneet myös aiheesta.

Paluu Apua aloittelijoille