Tiedote ylläpidolta:

Elektroniikkafoorumi sulkeutuu tietoturva ongelmien takia.
Käyttäjien tietoja (yv:t, sähköpostiosoite ja salasanan hash) on saattanut vuotaa vääriin käsiin.

Foorumi on asettettu vain luku tilaan. Vanhoja keskusteluja voi lukea palvelinsopimuksen päättymiseen asti.
Tietokannasta on poistettu kaikki salasanat, sähköpostiosoitteet ja yksityisviestit.

Jos haluat saada omat yksityisviestisi, lähetä sähköpostia yllapito@elektroniikkafoorumi.com
samasta sähköpostista mikä oli foorumin tiedoissa niin voin kaivella niitä varmuuskopioista.

Mielenkiintoni foorumin ylläpitoon on viime vuosina ollut vähäistä jo muutenkin joten tähän on hyvä lopettaa.
Kiitokset kaikille käyttäjilla ja pahoittelut mahdollisista ongelmista.

Päivitys: Näyttäisi siltä että mahdollinen vuoto koski vanhaa phpBB2 tietokantaa,
joten helmikuuta 2012 uudemmat tiedot pitäisi olla turvassa.

-Lahha
yllapito@elektroniikkafoorumi.com

Philips 32PW8506/12R CRT virtavalo vilkkuu n.2Hz taajuudella

Täällä voit kysyä apua tietokoneeseen ja muihin kodin laitteisiin liittyviin ongelmiin

Valvoja: Moderaattorit

Kokelas
Kokelas
ViestiLähetetty: Ke Touko 02, 2012 20:47
Kyseinen Philipsin CRT 32" televisio alkoi oireilemaan kummasti ennenkuin pimeni kokonaan.
Vehkeeseen kytketty Handanin digiboksi. Katsottaessa yhtäkkiä televisio sammutti itsensä ja virtavalo jäi vilkkumaan noin 2Hz taajuudella. Oire toistunut useasti. Asia korjaantui ottamalla vehkeestä virrat pois ja kytkemällä ne takaisin. Nyt kuitenkin ei enää palaudu kyseisellä tavalla vaan ledi jää vilkkumaan ja tv ei lähde päälle. Olen kokeillut antaa olla pois virroista koko yö. Tuo vilkutustajuus ilmeisesti kertoo jostain viasta laitteessa kun olen tuolta netistä vähän siihen viittaavaa löytänyt. Tietääkö joku mikä laitetta vaivaa ja onko järkeä lähteä korjaamaan. Vaiko vienkö suosiolla kerrätykseen ja uutta taulutelevisiota tilalle. Itse olen pitkälle edennyt harrastelija ja mittalaitteet ja kolvit jne löytyy jos on helppo/halpa korjata. Kiitoksia vastauksista.

Kokenut jäsen
Kokenut jäsen
ViestiLähetetty: To Touko 03, 2012 17:46
Ilmenikö vika aluksi vain lämpimänä? Vai oliko kylmänä käynnistysvaikeuksia mutta toimi lämpimänä?

Ensimmäinen vaihtoehto voisi viitata esim. juotosvikaan ja jälkimmäinen viittaa vahvasti kuivuneeseen elkoon.

Kokelas
Kokelas
ViestiLähetetty: Pe Touko 04, 2012 9:14
Vika alkoi ilmenemään ainoastaan lämpimänä, eli kyseessä saattaa olla tuo mainitsemasi juotosvika (kylmäjuotos).
Täytyy tarkistaa asia.

Kokelas
Kokelas
ViestiLähetetty: Ma Joulu 17, 2012 11:02
Pannu kirjoitti:Vika alkoi ilmenemään ainoastaan lämpimänä, eli kyseessä saattaa olla tuo mainitsemasi juotosvika (kylmäjuotos).
Täytyy tarkistaa asia.

Vaihda
Vastukset: 3652 22ohm ja R3483 SMD
Trankut: T7641 ja T7652(BC847B)!

Paluu Tekninen tuki