Tiedote ylläpidolta:
Elektroniikkafoorumi sulkeutuu tietoturva ongelmien takia.
Käyttäjien tietoja (yv:t, sähköpostiosoite ja salasanan hash) on saattanut vuotaa vääriin käsiin.
Foorumi on asettettu vain luku tilaan. Vanhoja keskusteluja voi lukea palvelinsopimuksen päättymiseen asti.
Tietokannasta on poistettu kaikki salasanat, sähköpostiosoitteet ja yksityisviestit.
Jos haluat saada omat yksityisviestisi, lähetä sähköpostia yllapito@elektroniikkafoorumi.com
samasta sähköpostista mikä oli foorumin tiedoissa niin voin kaivella niitä varmuuskopioista.
Mielenkiintoni foorumin ylläpitoon on viime vuosina ollut vähäistä jo muutenkin joten tähän on hyvä lopettaa.
Kiitokset kaikille käyttäjilla ja pahoittelut mahdollisista ongelmista.
Päivitys: Näyttäisi siltä että mahdollinen vuoto koski vanhaa phpBB2 tietokantaa,
joten helmikuuta 2012 uudemmat tiedot pitäisi olla turvassa.
-Lahha
yllapito@elektroniikkafoorumi.com
Oumanin sielunelämää
Valvoja: Moderaattorit
Aivan.. Ja samalla tavalla kävisi jos anturi on väärän tyyppinen - tai rikki.
|
|
Juu kummallinen toiminta alkoi tänä syksynä. Itse arvelin ensin anturivikaa, kun jouduin vetämään anturin läpivientiputken läpi ja ajattelin että siinä meni hajalle, mutta tuo käyttäytyminen on niin erikoista, että ihan heti en osaa päätellä, minkälainen anturivika pistäisi ehjän Oumanin käyttäytymään noin...
|
|
Hei.
Jos vielä ongelmaa sen Oumanin kanssa niin sen verran asiasta lisää että ainakin minun laitteessa voi valita laitteen toteuttaman kiertosuunnan kulloisenkin rakenneratkaisun mukaan. Eli ulkoilman kylmetessä Oumanin saa valintakytkimen asentoa muuttamalla lisäämään tai vähentämään lähtevän veden lämpötilaa. Vaikeasti selitetty mutta toivottavasti selvisi mitä tarkoitan. |
|
Damn... Missä ko. dippikytkin on? en nimittäin itse löydä mistään Kuoren alla vai asetettavissa vahingossa jostain avaamatta laitetta?
|
|
Hei ja anteeksi että vastaaminen kesti !
En kovin usein käy lukemassa tätä palstaa noin niinkuin muuten vaan, vain silloin, kun itsellä on jokin "hätä". Ja hyvin on asiat täällä selvinneet, siitä kiitos. Minulla on tuo suunnanvaihtokytkin Ouman 80 - mallissa heti sen saranoidun, läpinäkyvän etulevyn muovikannen alla, käyrävaihtoehtopaperin alla. Siitä voi valita tuon kulloisenkin "oikean" kiertosuunnan jollakin pienellä ruuvimeisselin kärjellä napsauttamalla. Muista Oumanin malleista ei ole kokemusta. |
|
Tätä tarjosin jo muutama viesti aikaisemmin ratkaisuksi, mutta kuten todettua, jos vika olisi tuo, niin shuntti ajautuisi hyvin nopeasti täysin kiinni.
|
|
Juu ja jos se on kuoren alla, niin siihen en ole vahingossa päässyt käsiksi... Kunhan tulee vähän lämpösempi ja ei ole riskiä, että kämppä jäätyy, pitää pistää vehje atomeksi ja kartoittaa kunnolla mistä on kyse...
|
|
Mitä mallia tuo sinun Ouman on ?
|
|
Laite on EH-80.
|
|