Nyt olis tarvetta laminointikoneelle. tietäsköhän kukaan mistä saisi koneen josta menee 1.6mm paksu piirilevy läpi??
Biltemalla on kone myytävinä mutta speksien mukaan ei mahu ku 0,5mm paksu tavaraläpi. ja sama vahvuus näyttäisi olevan kaikilla mitä nyt olen läpikäynyt. Ois meininki laminoida tuo solder resist kalvo paikalleen. milläs muut kumppanit on kalvon laittanut??
Tiedote ylläpidolta:
Elektroniikkafoorumi sulkeutuu tietoturva ongelmien takia.
Käyttäjien tietoja (yv:t, sähköpostiosoite ja salasanan hash) on saattanut vuotaa vääriin käsiin.
Foorumi on asettettu vain luku tilaan. Vanhoja keskusteluja voi lukea palvelinsopimuksen päättymiseen asti.
Tietokannasta on poistettu kaikki salasanat, sähköpostiosoitteet ja yksityisviestit.
Jos haluat saada omat yksityisviestisi, lähetä sähköpostia yllapito@elektroniikkafoorumi.com
samasta sähköpostista mikä oli foorumin tiedoissa niin voin kaivella niitä varmuuskopioista.
Mielenkiintoni foorumin ylläpitoon on viime vuosina ollut vähäistä jo muutenkin joten tähän on hyvä lopettaa.
Kiitokset kaikille käyttäjilla ja pahoittelut mahdollisista ongelmista.
Päivitys: Näyttäisi siltä että mahdollinen vuoto koski vanhaa phpBB2 tietokantaa,
joten helmikuuta 2012 uudemmat tiedot pitäisi olla turvassa.
-Lahha
yllapito@elektroniikkafoorumi.com
Laminointikone
Valvoja: Moderaattorit
13 viestiä
• Sivu 1/1
|
Itselläni on muistaa Clas Ohlsonista ostettu laminointikone, mutta kyseistä mallia ei enää näytä olevan siellä myynnissä. En muista kyllä yhtään, että minkälainen maksimipaksuus laitteelle oli annettu, mutta siitä meni tuo 1.6mm paksu piirilevy läpi, kun toner-transferia kokeilin. Veikkaan, että menee melko pitkälti kaikista koneista läpi, koska nuo rungot on yleensä aika heppoisia. Ei välttämättä kone tykkää tällaisesta väärinkäytöstä, mutta itse ehkä ostaisin halvimman mahdollisen koneen ja kokeilisin sillä. Kone, missä on laajempi paksuusalue tai säädettävä telan korkeus on todennäköisesti harvinaisempi ja kalliimpi.
- Timo |
|
|
Clas Ohlsonista ostin myös yhden joka ei tahdo hyväksyä oikein 1.6mm levyä vaikka kuinka koittaa laittaa niin että ei hyppisi rattailta
|
|
|
Bilteman laminointi vehkeestä menee 1.6 levy läpi helposti.
|
|
|
Moi!
Oliko se bilteman laminointikone tommonen Ajattelin itsekkin kokeilla tota solder resist kalvoa. Mistä muuten olette ostaneet tota kalvoa itse löysin tollasen |
|
|
Juurikin tuo kone on mulla... ja toimii...
Ebaysta olen kalvot tilannu... |
|
|
Tuollainen B-marketin laminointikone minullakin on. Telat ovat niin "puikulat" että antavat periksi ja taipuvat sen verran että levy menee keskeltä läpi. En tiedä mitä tapahtuu jos levyn syöttää ihan reunasta jossa tela ei voi joustaa. Saattaa tykätä huonoa moisesta.
Kalvot olen ostanut eBaysta. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hei poijjaat. Täällä on Ilmoita viestistä nappula, käyttäkää sitä.
Tämä spämmäri lopetti nyt, jatkakaa... |
|
|
|
|
|
|
|
|
Asiaa se on asian vierestäkin.
|
|